مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-12اقتصادي

فارس من| کمبود منابع آبی عامل عدم صدور مجوز برای 400 دامپروری در شهرکیان


نبود مجتمع دامداری در شهرکیان یکی از مطالبات دامداران بومی است که متاسفانه به دلیل عدم تامین آب پایدار این مطالبه چندین ساله هنوز به ثمر ننشسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مخاطبان با ثبت سوژه از این رسانه خواسته اند صدور مجوز برای احداث این مجتمع را در راستای اشتغال زایی و تولید، از مسئولان مربوطه پیگیری کند.

در زیر شرحی از این مطالبه و پاسخ مسؤولان را می خوانیم.

فروش دام به دلیل فراهم نبودن شرایط مناسب برای نگهداری صمصام نیازی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه تقویت دامپروری یکی از نیازهای مهم و ضروری شهرکیان است، گفت: صنعت دامپروری سَبُک این شهر در حال نابودی است و اکثر دامدارانی که در منازل از دام هایشان نگهداری می کردند با تذکرات متعدد اداره بهداشت، مجبور به فروش دام ‎ها شدند که این عامل موجب بیکاری بسیاری از جوانان شده است.

یکی از کشاورزان شهرکیان که خود متقاضی تأسیس مجتمع دامپروری است، افزود: بنده 430 هکتار زمین کشاورزی داشتم که 16 هکتار آن مستثنیات باغ و مابقی اراضی ملی اعلام و واگذاری ها از سمت دولت به مردم انجام شد.

ضرورت تاسیس یک مجتمع دامپروری در شهرکیان وی ادامه داد: در حال حاضر 400 نفر از کشاورزان و دامداران شهرکیان متقاضی تأسیس مجتمع دامپروری سبک در همین زمین هستند تا هم به امنیت غذایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کمبود منابع آبی عامل عدم صدور مجوز برای 400 دامپروری در شهرکیان

فارس من| کمبود منابع آبی عامل عدم صدور مجوز برای 400 دامپروری در شهرکیان